tirsdag 22. februar 2011

...Min flinke vakre nr 2...



Kjære Ellen Annie...
Tusen, tusen takk for den vakre koppen du lagde til meg
på morsdagen.
Du vet hva mamma vil ha,
du vet i hjertet ditt at mamma elsker
alt du lager,
alt med din signatur,
alt med ditt eget design!
Det er jenta si, det,
som lagde mamman sin
en vakker kopp,
som nå er min favoritt-te kopp!
Jeg hadde en smule dårlig samvittighet etter
forrige innlegg, når minstemor kommer med sånt
ett kunstverk hun også uka etter, ja da fortjener det
jammen ett innlegg det også!

Jentene vet hva jeg ønsker meg aller mest,
hver jul, bursdag og morsdag...
Ingenting slår hjemmelaget!

5 kommentarer:

Guri sa...

Fikk en fin kopp jeg også, som det stod MAMMA inni ;) Greit med sånne gaver som man kan kose seg med en stund.
Tusen takk for hjelpa til en kriserammet blogger!!
Hilsen Guri

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Fin og STILIG kopp du har fått deg! Og det collage-bildet var nydelig! Utrolig at det er laget av en 10-åring - verden ligger for hennes føtter!
Du har en varm og herlig blogg, jeg vil gjerne følge den videre!

Og tusen takk for en kjempekoselig tilbakemelding på bloggen min! Da har jeg fått til det jeg ønsket - et fristed for oss som ikke er så perfekte mødre, som tar en snarvei her og der, og som tør å stå for det i ettertid! Det viser seg jo at det blir folk av disse ungene våre, tross alt!:D

Ha en fin kveld, når dere er ferdig på drilling!

Sigrunn sa...

Kjempefin kopp. Det ser ut til at Ellen Annie er like kreativ og kunstnerisk som storesøstra.

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fint og personleg!

klem og god helg, den er rett rundt hjørnet ;-)

Evelyn sa...

Hei :)

Å så koselig... alltid kjekt å få ting ungene har laga.. personlig og fint.

Jeg har et glass jeg som min jente mala på da ho gikk i barnehagen.. det er et påskelys og kommer fortsatt frem til påske den dag i dag.. ho er nå 18 år.. men det glasset må frem.

Ha en fin fredag og helg :)

Klem