fredag 30. mai 2008

En utfordring på en Fredag...

Her ramler det inn med utfordringer osv... Koselig.
Jeg har nemlig blitt "tagget" av Sigrun http://pusleriet.blogspot.com/
Jeg skal etter beste evne svare på 6 spørsmål, også utfordre 6 nye bloggere til å gjøre det samme...here i go:
Hva gjorde jeg for 10 år siden?
- Jobbet i Kristiansund, var masse sammen med gode venner derav jeg har desverre mistet kontakten med flere av dem...det er også en utfordring...
5 ting jeg har på huskelista mi i dag.
-kjøpe grill kull (evig optimist)
-kjøpe bursdagsgave til Anne Katrines venninne
- fikse div. til neste helgs basar
-ringe fysio
-drikke rødvin i kveld (må på lista, må huskes, hvis ikke sovner jeg fra det...)
Snacks jeg liker
ALT. Bare det inneholder karbohydrater, fett og sukker!
Ting jeg ville gjøre som milliardær
-Betalt gjeld
-kjøpt alt hva hjertet begjærer
-sikret mine barns fremtid
-ansatt og lønnet en fantastisk stab med håndplukkede supre mennesker ved Nordsia aktivitetssenter.
-kjøpt v.i.p plass på Anfield Road til min kjære...
Steder jeg har bodd
-Kristiansund
-Tingvoll
-Smøla
jeg innser at jeg ikke akkurat har fartet verden rundt...det hjemlige og sikre har preget mine valg...
6 mennesker jeg vil vite mer om
Jeg har ikke så mange som 6 stk jeg kjenner eller som ikke allerede er utfordret,
så jeg velger ei jeg kjenner fra før : MARI http://marisittliv.blogspot.com/
Ei med flott blogg, og som jeg hilste på forrige helg i hennes vakre låvebutikk på Frei:
Ei jeg ikke kjenner, men nylig har oppdaget bloggen til via felles bekjente:
Håper dere tar imot utfordringen med et smil.
God helg.

3 kommentarer:

Cathrine sa...

Heisann! Ja verden er jammen meg ikke stor. Vi må ha oss ett lite bloggtreff,det hadde vært gøy. Oleiv blei jeg kjent med på julebordet i vinter,skikkelig trivelig og sprudlende dame.Skal ta utfordringen :-)
ha en nydelig helg og hils din kjære.
Klem cathrine

kari - carpe diem sa...

Kjempegod ide, det med blogg treff! Vi kan utveksle interiør ideer og gutta kan prate båt!!Da blir de nok glade når vi setter griller i hodet på hverandre med flere ideer om innredning og innkjøp:)

Alida sa...

:D
Dere må komme og besøke oss i Søvika snart. Det var gøy og være med Anne Katrine og Ellen igjen.
Det er kjedelig og ikke få møte dere så ofte.
Ha det gøy i barnedåp!
Mvh Alida.