tirsdag 6. mai 2008

Nå kan turistene komme...

Bli med på en tur på jobben min...

Som jeg har nevnt i profilen min, jobber jeg ved Nordsia aktivitetssenter. Det er et kommunalt aktivitetssenter for brukere med forskjellige behov. Jeg elsker jobben min, og synes selv at jeg har verdens beste jobb. Den er kreativ, utfordrende, givende, inspirerende, inkluderende, i hele tatt! Dere skjønner at jeg er stolt av å være aktivitør! Vi er også stolte av våre flotte produkter, som vi lager sammen med brukerne, og som vi selger i butikken vår.

I dag hadde jeg og Ingrid vårrengjøring i butikken. Ryddet, ommøblerte og gjorde den klar for den store turist sesongen. Souvernir veggen vår skrek etter å bli oppfylt igjen, så vi gikk igang.





Vi fikk satt ut noen nyheter for våren også.



Elias måtte få en egen plass...populær blant de små.


En liten rundtur i butikken vår, noe dere lurer på, eller ønsker å bestille, er det bare å sende meg en mail på:http://www.kari_dalen@hotmail.com






Velkommen innom oss og ta en titt.

1 kommentar:

Havtussa sa...

Så flott Kari!
Endeleg er Aktivitetssenteret på nett.
Fine bilder og veldig kjekt å lese om.
Klem Evy-Ann