lørdag 7. juni 2008

Å bli åtte år...

Hage party, en vellykket bursdag!



Den 12 juni fyller prinsessa vår 8 år, og i dag holdt vi barnebursdag.
Stort hage selskap. Kjempeartig!

Hun har i flere år ønsket seg "picnic" party, men når man bor på en forblåst holme ytterst uti havgapet, kan jeg love det ikke alltid er like enkelt med hage fest.
Men i år klaffet det big-time!
10 jenter stor koste seg i sommer varmen.
På menyen sto: sjokoladekake, rom kake, muffins og haugevis med godteri og brus.


Det ble en vellykket skattejakt, som endte nede i stallen til naboen.
Der fantes det såpebobler til alle sammen. Poppis.


Så var det tid for "pool" party. Et digert basseng på verandaen ga avkjøling i varmen,
og etter et bad ble det servert pølse og brød.
Prøvde etter beste evne å lage en litt annerledes bursdag ute i hagen,
og midtpunktet selv var overlykkelig!
"Verdens beste bursdag, og verdens flinkeste mamma"
Bedre attest kan man vel ikke få?
Pyntet hagen med farget krepp papir i strimler,
Silkelaken, tepper og puter.
Og en liten "himmel" fra ikea i tyll.
Ble riktig så koselig...
Prøver å dele noen bilder med dere, selv om ikke alle ble så fine som jeg trodde...
men en liten indikasjon på hvor fint det ble...

5 kommentarer:

Oleiv Lene sa...

heisann!
så koselig da Kari! Kan tenke meg AK var storfornøyd ja, tenk, endelig et picnic-bursdagsparty;o)
Håper været blir like bra når min knekt skal feire 2års dag!
og så mye godt du serverte...nam!
ha en fin dag i regnet!
klem

Mari sa...

ååå så deilig ja.., heldig med været og i det hele tatt..., tenker bursdags jenta var knallfornøyd:-)

Anonym sa...

Hei! Kjempfin blogg du har.. så ut som kjempegode muffins!
:)

Ida - livetsmysterium.blogg.no

Hilsen fra landet sa...

Vil gjerne få gratulere til jenta di!! Moro med feiringer - jeg synes det enda jeg! :-)

Anonym sa...

So herrleg!!!!
Ingenting som å få oppfylt en liten prinsessedrøm,
hageselskap :-)

Kjempefint tillaga, dyktig mamma.
Klem frå Slovenia