søndag 10. august 2008

Dirty dancing...


Mulig det bare er meg...men nå ramla jeg over "Dirty dancing" på en tv kanal, igjen, og blir sittende like bergtatt hver gang...
Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett denne filmen.
Vet ikke hvorfor det nesten føles litt flaut...som å innrømme at man kjøper Se og hør,
eller faktisk synes Kristian Valen ER ordentlig morsom...
Men nå skal jeg ut av "Dirty dancing"-skapet!
JEG SYNES DET ER EN KJEMPEFILM!!!
-Og den mest sexy filmen, uten å se ting og tang i bevegelse, hvilket jeg foretrekker.
Ok, jeg blir litt satt tilbake til 1987, jeg gikk i 7.klasse, og Patrick Swayze var dødslekker og svett...

Inni meg var jeg en "wannabe" Jennifer Grey, alias "baby".
Det er en nusselig kjærlighetshistorie synes jeg,
og det er kanskje det som gjør den så attraktiv...den er rett og slett bare yndig...
Og med deilig musikk...
Er jeg alene om dette, eller???
Jeg ble plutselig så usikker, men nå som jeg er ute av skapet...for sent å snu...
Vel, noen "rare kari-tanker" sånn en søndag kveld...
Kos dere med disse to.





Time of my life

She`s like the wind

23 kommentarer:

Vibeke sa...

Neida, du er ikke alene om å fremdeles like Dirty Dancing med Patrick Swayze ,musikken osv..I allefall så er vi to og det er jo så mye bedre enn å være en :0)
Jeg har heller ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den.

Takk for koselige ord om bloggen min, slikt varmer.Jeg likte meg her hos deg også jeg så her kommer jeg på besøk igjen senere.

Kveld/natthilsen

Tante Mimmi sa...

tihi! Trur du ikkje eg tok permanent! Og typen slo opp veka etter... vart nok ikkje så veldig lik...
natta!

Mari sa...

Nei kan love deg kari, at jeg gråt faktisk en aldri så liten skvett også denne gangen jeg gitt...
"nobody puts baby in a corner" må vel være tidenes film setning.., sukk, og atter sukk.., de hoftesvingene, og musikken(tja, er den egentlig så knakanes bra???)the love story.., kvelden var hvertfall berga for meg, og det siste malestøket gikk som en drøm:-)
natta:-)

MERETHE sa...

Hei Tante! Kjempefin blogg du har! :D Må ærlig innrømme at jeg aldri har sett Dirty Dancing. Det er kanskje på høy tid? Klem fra Merethe!

Aud Jorunn sa...

Det er helt greit det Kari... Du gikk jo i syvende og var sikkert proppfull med hormoner. Men kommer du på arbeid på torsdag og hevder at en svett Swayze er hotte saker da......
i 1987 var jeg 24 år og de fleste hormonstormene var nok stilnet, så du skal få ha Patrick i fred. For meg var det Donny Osmond og David Cassidy som fikk hjerte til å slå et ekstra slag (forstå det den som kan)

Unknown sa...

Jammen...nå er jeg 35, og det går liksom ikke helt over?? Trenger jeg en lege??

Karianne's hverdag sa...

Neida Kari, ingen legehjelp.. Mannen var jo et godt stykke mannebein ( jeg skriver VAR ja) Å det er jo ikke alt vi unge jenter forstår heller Kari..

Å forresten velkommen på besøk når det måtte passe... kan godt fortelle deg at jeg gleder meg noe voldsomt til å flytte,...

Anonym sa...

Filmen er bra den :-)
har alltid likt han derre fyren, og synes filmen er så flott å fortape seg i .. sukk.
Liker han best i filmen "Next of kin" for der speler han saman med ein anna hottie, som eg no pga aldersdementen ikkje hugsar navnet på i farten .... typisk.
Ehhh... jaha!
Men also, der hadde han boots og spela slik cowboy-politi i storbyen...
Oki... nok om det, hehe.

Anonym sa...

Kom på det!!!!!!
han heiter Liam Neelson, trur eg, og er berre så daukjekk.
Sukk...

Unknown sa...

Foreløpig er det bare Aud Jorun som ligger an på "neeeeei, jeg liker IKKE patrick" lista.

tinemor sa...

Ingen fare!
Du er ikke alene.
Elsker denne filmen jeg å!!!

Anna Lisa sa...

Artig...må bare fortelle at eg så den filmen eg også den kvelden...og har sett den før...minnst 10 ganger..hehe....kunne enkelte sener utenatt:)
Artig at du kom innom bloggen min :)
Ønsker deg ein fin dag
Klem

Cathrine sa...

Heisann!
Takk for en fin hilsen.
Har bestilt tur til Riga vi også,så dette blir kjekke greier. Ser ut som vi blir en skikkelig fin gjeng som reiser sammen:-).
Ha en fortsatt fin uke og hils fam!
Klem Cathrine

Evami sa...

Du er slettes ikke alene om å være freslt på Dirty Dancing:) Da den kom,var jeg på kino 4 fredager på rad også den,like betatt hver gang.... Og antall ganger jeg har sett den i ettertid??? Har ikke tallet:) En av mine absolutte favoritter:) OG jeg er UTE AV SKAPET på denne filmen ja,love it:)

Så koselig at du stakk innom bloggen min,sånn at jeg kunne oppdage din herlige blogg,du sprudler du:)
Kommer garantert tilbake hit ja:) Klem Eva

Gerd, p, sa...

Nei du er ikk aleine om like denne filmen,eg har ikke tall på vor mange ganger eg såg den.Koselig blogg du har,kommer på besøk fleire ganger. Ha ein fin kveld

Torunn sa...

Hehe...her i huset er det Arsenal og Rosenborg som gjelder, så jeg har mitt svare strev med å få brettet håndklær og ryddet de bort selv (min kjære er nemlig veldig flink til å rydde og hjelpe til, men vi har litt ulig definisjon på hvor ting bør ligge...)

Når det gjelder film....jeg digger Pretty Woman ;-)

Sigrunn sa...

Jøss. Skal si han Patrick rører mange damehjerter. Må bare innrømme at jeg har sett filmen mange ganger,men egentlig ikke p.g.a. han. Mye fin musikk, og da kribler det i no'n tilårskomne danseføtter da vet du.

Unknown sa...

Tenk at en sånn "hunk" skulle sette i sving så mange damer...artig. Han ser dog ikke like godt ut i dag, etter sykdom og rocken roll...men i 1987...sukk..."nobody put`s baby in a corner". Enig Mari, en av tidenes film -setning ble det. Og tante Mimmi; jeg hadde også permanent...og runde hornbriller, med ditto tilhørende tannregulering. Jeg var ikke akkurat Queen Bee på skolen kan man si..."Du ble penere senere, du, tante" sa ei en gang...trøste trøste...

Huset i skogen sa...

Jeg kryper ut av skapet jeg også. Jeg var 10 år og vi venninnene danset så godt vi kunne og drømte oss bort. Kjøpte filmen for ikke så lenge siden, og datteren i huset og hennes venner (12 år) er like frelste de også hihi..

ENGEL sa...

takk for koselig kommentar i min blogg. velkommen tilbake!jeg kommer innom igjen jeg også;)

annecath sa...

Hei! Takk for besøk på min ferske side. Får ikke til link på de bildene du nevnte, men klikk på andre bilder eller logoen øverst så funker det. Ellers er adr: www.myefint.no
Jo,en ting til....har vel sett den filmen noen ganger ja.Sist gang sammen med min datter....

GundaM sa...

Husker jeg fikk slike kommentarer på den tida om hvor lik jeg var hu dama i hovedrollen og jeg hata det...huttitu, kan le av det nå og hu er jo ikke så ille da...

Anonym sa...

Heisan, jeg inviterte faktisk klubb gjengen på dirty dancing kveld i fjor høst!! der satt vi 7 damer lo og grein og sang med..... og patrick swayze er faktisk helt rå..så jeg er veldig fan... kjempe fin blogg du har..
klemmer fra randi