torsdag 14. august 2008

Min absolutte favoritt sang- ever!

Vi fortsetter historien om "Kari deler alle sine favoritter" med bloggverden...Del ?
Dere tror kanskje jeg ikke gjør annet enn å surfe frem snacks på You Tube,
og det er forresten nesten delvis sant...
Men når jeg har noe som er så bra, så deler jeg.
Dette er en mann med STOR...stemme
Det finnes ingen over, ingen under, ingen ved siden...
Dette er den nydeligste låta jeg vet. Alle versjoner av ONE er vakre,
men en av mine største favoritter er Bono`s duett med Mary. J. Blige.
Så i kveld er denne til alle dere der ute, lytt og nyt...




God natt, alle blogg-venner både kjente og ukjente.

3 kommentarer:

Cathrine sa...

Heisann!!!
Bra savnet var der litt da,hehe.
Denne sangen er bare knallfin.Vi var på moldejazzen å så på Mary j Blige 14 august,og da sang hun denne sangen..Får frysninger av å tenke på den.
Ha en superfin helg kari. Om ikke altfor lenge så treffes vi.
Klem Cathrine

GundaM sa...

Hmmm,herlig sang herlig type....

Trivelig du stikker innom bloggen min, er jo nordmøring sjøl ;0) Var innom healing venninna di her enkveld, spennende dame;0)jeg driver jo litt med healing selv men har litt for mye "støy" irundt meg nå derfor tar jeg det ut på det kreative.

fredagsklem fra nord trøndelag;)

Unknown sa...

Spennende med healing, og min venninne er ei flott dame med store evner. en god venn er hun også. Bra du kanaliserer "støyen" din til noe kreativt, det gleder du iallefall alle oss andre med!:-)