tirsdag 9. september 2008

Overveldende...

Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal få formulert meg,
fordi jeg er rett og slett overveldet...
På to dager har jeg nemlig fått 3 awarder!!
Det synes jeg er kjempestas, og litt underlig...for det må bety
at noen av dere der ute faktisk synes det er en pitte-liten-
smule underholdende å lese om mine "rare-kari-tanker".
Så nå har jeg benket meg ned med eplepai og vaniljesaus,
(jeg må jo ha drivstoff...) for å skrive et tusentakk til dere innlegg.
(Og ja, jeg har bakt eplepaien selv...selv om jeg egentlig er selvutnevnt ikke-baker...)
Denne flotte AWRDEN fikk jeg av Cathrine. Det morsomme med henne er "karene" våre jobber sammen, men jeg og Cathrine har ikke truffet hverandre enda. Men vi har et "blogg-vennskap" likevel! Finurlig denne bloggverden...
Så tusen takk, og jeg gleder meg til å bli kjent med deg "live" også.


I dag fikk jeg beskjed fra Engel om å sjekke bloggen hennes,
og da lå den samme AWARDEN der til meg fra henne også!!!

Jepp, jeg er en heldiggris!!! Så tusen, tusen takk til deg også.

Du har så koselig blogg, med akkurat så hverdagslige ting som jeg liker å identifisere meg med.Da skal jeg gi denne videre til minst 5 personer...Men det blir 6 festlige damer:

Pusleriet, Cecilies lille verden, Hildes famlende bloggverden, Kariannes hverdag,

Heidi på holmen, Aud Da

Dere jenter får den, fordi dere alle bor på vår fantastiske øy Smøla,

og fordi dere er en hau med "steike døktige kvinnfolk" hver på deres måte!!

Men det dukket opp en AWARD til i dag, fra Kvardagsliv i Storemyra

tusen takk til deg også. Den må jeg også finne noen nye eiere til...la meg se...nå har Smøla-jentene fått sitt...noen andre...

Mari sitt liv fordi du er fra Smøla, og det er så artig å se hva du finner på sammen med de flotte guttene dine!

Tante Mimmi, fordi jeg er innom deg hver dag, for å se om du har skrevet noe mer morsomt!!

Gunda M, fordi jeg og resten av bloggverden aldri slutter å forundre oss over din utømmelige kilde av kreativitet!!!

Engel, fordi du fortjener en tilbake!!

Cathrine, fordi jeg nå fikk anledning til å gi deg også en tilbake!! -og jeg gleder meg til Riga-turen jeg også.

Så værsågod, denne Awarden under her er til dere!!

PUH! Det var rene juleaften... ha en bloggende kveld, full av Awarder!!

12 kommentarer:

ENGEL sa...

ååå!tusen takk kari,for koselige ord!kan skjønne vi liker bloggen din. derfor det strømmer inn!og alle gode ting er 3!ha en god kveld!

GundaM sa...

Er alle disse damene du ramsa opp først fra Smøla...? Huttitu, så mange da ;0) !!!

Og tuuusen takk for award fra deg til meg, så snill du er leger de sammen med de andre jeg har fått. Kikker du til venstre på mine sideelementer kan du hente en award til og ;0)

Sigrunn sa...

Tusen takk Kari. Jeg har vært borte fra blogginga i to uker,og det er litt treigt å komme igang igjen. Nå er jeg jo bare nødt å få "rævva i gear"

Sigrunn sa...

...og så er det en ting til,du skriver da så godt at folk må jo bare kose seg når de leser bloggen din.

Bakketun sa...

Så mange fine awarder du har fått da :)

Kos deg med Grey's og is

Klem

Cathrine sa...

ÅÅ korr artig,e så festlig med sa Awardene.. Nå skal jeg sette meg ned og skje charterfeber,artig å skje ka Svein finn på i år,hehe...
Ha en fin fin uke!!
Stor klem

Tante Mimmi sa...

Jøss! Tuuusen takk! Det var vel kooos, og de du skreiv...fekk nesten skrive angst! Men takk og takk!!!
Eg trur eg er god på å takke,men eg er dårleg på å sende dei vidare og lime dei inn....
Men likevel: TUUUUUSEN TAKK!!!

Aud Jorunn sa...

Takk og takk Kari. Snill du e lell. Ska klister`n opp på siå mi tvert. Lika slike påskjønnelsa vet du, artig å få og artig å gi.

Ingunn sa...

Så bra!!!Tror alle liker bloggen din jeg!!!;)jeg har også vært heldig i dag!!;)

klem

Heidi sa...

Tusen takk, Kari. Og du? - Bloggen din er jeg innom hver eneste dag, og gleden er stor når nye innlegg dukker opp. Du er rasende flink til å skrive!! Og så er du i tillegg veldig flink til å gi koselige kommentarer til alle oss andre. Klem!!

Unknown sa...

Tusen takk alle sammen, det var da nesten alt for meget...for jeg fisket IKKE etter komplimenter, altså...nesten...

Himmelblaa sa...

Tusen takk for trivelig kommentar på bloggen min!
Jeg er litt glad for at mi lille prinsesse enda er så lita at hun ikke har begynt å ha noen preferanser med hensyn til interiør, for da kan jeg gjøre det akkurat som jeg vil. OG da blir det jo litt sukkersøtt... Men hun er ei tøff jente, så jeg regner med at om noen år kommer hun til å kreve en tøffere stil. Jeg bare nyter det så lenge det varer. :-)
Nå skal jeg legge ut bilder fra det nesten ferdige rommet. Er så fornøyd! :-)