mandag 1. februar 2010

Gratulerer med dagen, elskling...


...alder er bare et tall...


(bildet lånt fra Smøla kommune`s hjemmeside)
Dagen din har du fått dele med største prinsessa,
som har fått hatt pappaen sin helt for seg
selv i dag.
Halvårskontroll for hjerte/lungebarnet vårt,
(en liten link til forrige kontroll...)
og mor har trødd hjemme på jobb,
selv om jeg vet alt er i "orden",
er jeg like spent hver gang...Det kommer
jeg vel alltid til å være. En gang hjerte/lunge barn,
alltid hjerte/lunge barn.
Og selv om jeg prøver å la være,
så suser disse tankene om alt som har
vært igjennom hodet...bare for å minne meg på
det livet vi har hatt...
Selv tar hun disse kontrollene med knusende ro,
og elsker å få ha en hel dag i Trondheim for seg selv
sammen med en av oss.
Men nå er kontrollen over, og alt er vel.
Så puster jeg lettet ut, helt til neste kontroll...

Men, kjæresten min, her er en sang til deg,
en av yndlings sangene dine...







3 kommentarer:

Aud Jorunn sa...

En av mine favoritter også. Hils "hei kjære" gratulerer med dagen.

Tone sa...

Flott sang for flott mann!

Lykke til med testresultatet!

Nå er jeg inne i en av mine siste dager her på jobben, snart er jeg "bare" mamma og kone og husmor et år. Turer, bollebaking, klesvask, hagen, symaskina, malepensler.......

Ha en flott vår!!

Fruen sa...

Så tøft bilde :) han så jo riktig så sterk ut hi hi..