torsdag 7. august 2008

Honey, i`m home!

Yezz, da er turisten tilbake i gamlelandet.



Her skulle det på gitt tidspunkt florert med vakre ferie bilder...
Så disse bildene dere får her, har jeg lånt av Apollo, men akkurat slik var det på hotellet...nydelig...

Men, nytt kamera, og litt overføringsproblemer...
Men bare til jeg får litt hjelp, mitt falske blonde hode vet dere...

Jeg lovet Tove http://www.tovehd.blogspot.com/ å gi dere linken til Obzor Beach Resort,

og her er den:


Det ble da en helsinkes lang link...vel, jeg er litt ute av blogg-form, trur eg...

Her er også en link der dere ser nydelige bilder fra hotellet...lekkert...http://www.obzorbeachresort.com/

Men vi hadde en helt topp ferie, da. Kjempefint sted, perfekt for småbarns familier. Det kan jeg anbefale på det varmeste. Veldig trygt, med super barneklubb med mange aktiviteter, moderne leiligheter, rent og pent.


Ungene bada til de var rosa kjempe-rosiner. Og jeg fikk stekt mitt legeme, så nå har jeg hud farge!!! Og det er skumma-melk-hvite meg fornøyd med.
I et ubevoktet øyeblikk, da alle barna var opptatte med å kjøre banan båt,
fikk jeg også nyte en cosmopolitan drink på solsenga...deilig...

En Mohito-drink ble det, og kjære Heidi, den kunne ikke måle seg med vår elskede Mohito i Tr.heim...
Ellers var vi så stup trøtte om kveldene, at vi svimla oss i seng alle mann kl 11.
For øyeblikket har jeg fremdeles Jetleg, som jeg ikke vet om skrives slik...??
Små svimmel og trøtt...skal finne senga, også får min kloke mann hjelpe sin blonde (falske) kone med dataens forunderlige verden i morgen, slik at jeg kan dele ferie bildene med dere...


5 kommentarer:

Tove sa...

Kor kjekt å ha deg tilbake, og så bra at ferien var topp! Tusen takk for linken, den må eg sjekke ut seinare i dag! I dag er det sol og pappafri, så det blir nok ein deilig dag!

Huset i skogen sa...

Høres ut som dere har hatt en topp ferie, og snart får vi nok se bildene også tenker jeg. Det er ikke like enkelt alltid å skjønne alt en bør skjønne med sånne tenkniske duppeditter, det har jeg erfart iallefall. Og jeg er ikke blond heller he he...
Ha en fin helg!

hvorfor ikke... sa...

hyggelig at du stikker innom ;)
...å for et hotell, skjønner at du har kost deg, og det er deg vel unt! Gleder meg til å se mer.

Den bloggpausa vat vanskelig...savner alle de trivelige bloggerne;)vettu!
ha en god helg.
Smil fra Torunn

Berit T sa...

Forstår du har hatt det topp!! Ser ut som en flott plass...!!
Å få litt farge på kroppen det gjør godt det, i tilllegg få slappe av og nyte livet på en solseng, få levert et glas med ne godt i, da må alt være perfekt!
Men velkomen hjem til det vanlige livet igen, etter påfyllet, så kan en leve lenge på minnene!!
ha en fin helg!

Heidi sa...

Høres ut som en fantastisk fin ferie - selv om de ikke har helt draget på Mohitos i Bulgaria :)
By the way: vårt forsøk på å få bartenderen i Gran Vista til å lage Mohito var jo heeelt krise, så det lover ikke bra for neste sommer.. Med mindre vi ber med oss noen av dem som jobber på Vivaldi?
Og så herlig at du har fått HUDfarge!? :)