lørdag 9. august 2008

IDYLL...

Det var solnedgang

Det var latter, det var sang.




Det var sommerfri

det var sjø


og magi

Det var deg og det var meg.



Det var minner som aldri vil dø.




Det var evighet,



og en sol som farga himmelen rød.

Det var øl,




berusende ord,

det var sommer,

det var sol.

Det var hjerter i brann,




blikkstille vann,



alt på denne jord.

Og det var kjærlighet,




ja, det var kjærlighet.

Og minner som aldri vil dø.


En sol som farga himmelen rød,



Idyll...
Tekst: Postgirobygget

9 kommentarer:

Karianne's hverdag sa...

Nååå sa du kreativ Kari... fikk tårer i øynene her jeg sitter mutters alene i mitt gamle hus...

Kan vel ikke klage på fantasien din hvertfall...

Håper dere hadde en flott tur... det så hvertfall slik ut..

Ha en kos lørdagskveld...

Heidi sa...

Dette med å skape stemning det kan du jaggu, Kari!! Kjempeflott!
Klem fra Melkhaugen.

Mari sa...

så koselig da.., regner med dere kosa dere stort.., og JA jeg har gjort masse mens du låg der på solsenga, og desverre er det ikke over heller, hahaha.., alltid nye prosjekt på gang vettu..., følg med følg med, her taes både før og etter bilder, og litt mens jeg holder på bilder:-)
ha en flott lørdagskveld.., min nytes i trappa med kaffe og no godt oppi..
klem..

Aud Jorunn sa...

Om vel en uke er det min tur. Espanja por favor :)

Rune Eide sa...

Hei!
Takk for et hyggelig innlegg. Jeg tok et søk på det syndromet du nevnte og ser at dere har fått et lite problem å slite med - men ikke et uløselig et.

Du har satt et godt navn på bloggen din - "Carpe diem" (fang dagen). Det har jeg selv brukt mye og jeg ser at du utnytter visdommen i disse litt misbrukte ordene på en bra måte.

Jeg legger til et - det er alltid et håp - til.

GundaM sa...

Fin tekst til stemningsfulle bilder Kari;0)

Borte bra men hjemme best...syns no vaffal jeg;)

Klemz

Unknown sa...

Enig...hjemme er absolutt best. Og det værste av alt...jeg gleder meg til helt vanlig hverdag igjen, der alt er som normalt. Hektisk, men godt.

Anonym sa...

Mmmmmm ...
Så absolutt vakkert og flott laga Kari.
Eg må bere innom å lese og sjå ein gong til før eg legg meg...
Mmmmmmm ....

hvorfor ikke... sa...

Waoh! Flotte bilder til en flott sang...skjønner du har hatt det toppers!
...og TAKK for hyggelig kommentar hos meg;)
smil Torunn