fredag 13. mars 2009

Se hva som skjer...

Dette skjer iallefall her på Smøla i helga!!

Endelig er det offisiell åpning av hallen vår.
Min mann er da daglig leder i denne nye hallen, og for å si det sånn kan jeg betegne meg som hall-enke disse siste ukene. Men med positivt fortegn, altså!
Han har lagt ned masse jobb, tid og energi, og jeg er veldig stolt av ham.
Hallen er allerede tatt i bruk av folk i alle aldre.
Fra minstemor her i huset sin knøtte-trening fra 3-6 år,
til gubbetrim med opp til 70-åringer.
Så i morgen blir den store dagen, med åpen hall, aktiviteter,
storslagen konsert og fest på kvelden.
For spesielt intresserte, kan dere sjekke denne you-tube linken, som er en smak av Smøla Janitsjars siste konsert "Songs to remember". Disse musikerne er noen av de som skal opptre på konserten i morgen også. Det var i samarbeid med denne konserten vi hadde maleri-utstilling i Oktober.
Og jeg skal være med og kose meg, selv om jeg humper rundt på de teite krykkene enda...
Ellers ønsker jeg dere ei strålende helg, og en funky-friday med denne sangen:

-Jeg har truet største frøkna på 8 her i huset at jeg skal danse sånn foran vennene hennes når jeg har kasta krykkene...Satt og tørr-trena med overkroppen i sofaen her en dag, og var skikkelig i "riste-løs" humør...hun lo så hun ramla ned av sofaen...og nå er hun seriøst redd for at jeg gjør alvor av trusslene...

Funky, ja??

7 kommentarer:

Tonebone sa...

Føler på meg at jeg har lyst hjem i helga ja.. Gratuler mannen med ny jobb. God helg. :)

Kathrine sa...

Så flott med ny hall:) Ønsker deg ei fin helg, og dumt med krykkene da..

:)

oddny iren sa...

æ synes virkelig æ ser d fær mæ:) hihi... du har vel ikke fått testa ut hallen enda du? yngres får ha danseshow når d li utpå vårn:)

Heidi sa...

Gleder meg!! Til både hallåpning og til at du i funky Alesha Dixon-stil rister løs :)
Klem fra hall-enke nummer to på Veiholmen...

organic-lizzi sa...

Gratulere!! Det må ha vært mye jobbing ja..
For langt unna til at jeg kan få sett det live..
Gled deg til at du kan kaste krykkene og riste løs:-))
Knallfin fredagskveld & Stoor klem fra Randi

GundaM sa...

Jaja, noen må være hall-enker og noen må være jernbane enker... JObbehelg på Mr E ;)

Netopp fått oss hall ib bygda her vi og men den er fullbooket stort sett så ungene her må kjøre en par mil til en annen hall for å trene ;( Snakk om politikk!

Vel go helg ;) Klem

FO - 2 sa...

Hehe. Morsom du, funkye deg. ;)
Håper helgen har vært fin!
Ønsker deg ei god ny uke. :)